Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3919
Title: МОДЕЛЬ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕРМОДЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПРИ ЗВАРЮВАННІ МЕТАЛІВ НА ОСНОВІ ПОДВІЙНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ
Authors: Лазарєв, М. І.
Попов, М. В.
Keywords: методика навчання
фундаментальна та фахова складові
прямі та зворотні зв’язки
фізико-хімічні основи зварювальних процесів
техніко-технологічні основи зварювальних процесів
змістовно-логічні зв’язки
інтеграція змісту
Issue Date: 27-Jan-2015
Abstract: Фундаменталізація вищої освіти передбачає її постійне збагачення досягненнями фундаментальних наук. Той факт, що прикладні науки виникають і розвиваються на основі постійного використання фундаментальних законів природи, робить загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни також носіями фундаментальних знань. Отже, в розв’язання проблеми фундаменталізації вищої освіти повинні бути залученими поряд із природничо-науковими також загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни. Таким чином, методики навчання майбутніх інженерів-зварювальників повинні реалізувати інтеграцію фундаментальної та фахової підготовки.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3919
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lazerev, Popov.doc84,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.