Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3919
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазарєв, М. І.-
dc.contributor.authorПопов, М. В.-
dc.date.accessioned2015-01-27T14:03:57Z-
dc.date.available2015-01-27T14:03:57Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3919-
dc.description.abstractФундаменталізація вищої освіти передбачає її постійне збагачення досягненнями фундаментальних наук. Той факт, що прикладні науки виникають і розвиваються на основі постійного використання фундаментальних законів природи, робить загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни також носіями фундаментальних знань. Отже, в розв’язання проблеми фундаменталізації вищої освіти повинні бути залученими поряд із природничо-науковими також загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни. Таким чином, методики навчання майбутніх інженерів-зварювальників повинні реалізувати інтеграцію фундаментальної та фахової підготовки.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectфундаментальна та фахова складовіuk_UK
dc.subjectпрямі та зворотні зв’язкиuk_UK
dc.subjectфізико-хімічні основи зварювальних процесівuk_UK
dc.subjectтехніко-технологічні основи зварювальних процесівuk_UK
dc.subjectзмістовно-логічні зв’язкиuk_UK
dc.subjectінтеграція змістуuk_UK
dc.titleМОДЕЛЬ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕРМОДЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПРИ ЗВАРЮВАННІ МЕТАЛІВ НА ОСНОВІ ПОДВІЙНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lazerev, Popov.doc84,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.