Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3919
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазарєв, М. І. | - |
dc.contributor.author | Попов, М. В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:03:57Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:03:57Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3919 | - |
dc.description.abstract | Фундаменталізація вищої освіти передбачає її постійне збагачення досягненнями фундаментальних наук. Той факт, що прикладні науки виникають і розвиваються на основі постійного використання фундаментальних законів природи, робить загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни також носіями фундаментальних знань. Отже, в розв’язання проблеми фундаменталізації вищої освіти повинні бути залученими поряд із природничо-науковими також загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни. Таким чином, методики навчання майбутніх інженерів-зварювальників повинні реалізувати інтеграцію фундаментальної та фахової підготовки. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | методика навчання | uk_UK |
dc.subject | фундаментальна та фахова складові | uk_UK |
dc.subject | прямі та зворотні зв’язки | uk_UK |
dc.subject | фізико-хімічні основи зварювальних процесів | uk_UK |
dc.subject | техніко-технологічні основи зварювальних процесів | uk_UK |
dc.subject | змістовно-логічні зв’язки | uk_UK |
dc.subject | інтеграція змісту | uk_UK |
dc.title | МОДЕЛЬ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕРМОДЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПРИ ЗВАРЮВАННІ МЕТАЛІВ НА ОСНОВІ ПОДВІЙНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lazerev, Popov.doc | 84,5 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.