Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3914
Название: СИТУАЦІЯ УСПІХУ В ТЕОРІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ
Авторы: Гусак, О. Г.
Ключевые слова: успіх
ситуація успіху
пізнавальна активність
педагогічне стимулювання
професійна підготовка
Дата публикации: 27-янв-2015
Краткий осмотр (реферат): Для розвитку людини необхідна наявність постійної системи стимулюючих і цілеспрямованих підсилень, у ролі яких особливо ефективно виступає успіх. Саме успіх надає сили, віру й можливість подолання будь-яких перешкод, створює основу для формування адекватної самооцінки, без якої становлення здорової психіки неможливо. Доведено, що в основі активного творчого самопочуття будь-якої людини лежить віра у власні сили. Затвердження цієї віри неможливо без надбання досвіду досягнення й переживання успіху.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3914
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gusak.doc78 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.