Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3914
Title: СИТУАЦІЯ УСПІХУ В ТЕОРІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ
Authors: Гусак, О. Г.
Keywords: успіх
ситуація успіху
пізнавальна активність
педагогічне стимулювання
професійна підготовка
Issue Date: 27-Jan-2015
Abstract: Для розвитку людини необхідна наявність постійної системи стимулюючих і цілеспрямованих підсилень, у ролі яких особливо ефективно виступає успіх. Саме успіх надає сили, віру й можливість подолання будь-яких перешкод, створює основу для формування адекватної самооцінки, без якої становлення здорової психіки неможливо. Доведено, що в основі активного творчого самопочуття будь-якої людини лежить віра у власні сили. Затвердження цієї віри неможливо без надбання досвіду досягнення й переживання успіху.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3914
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gusak.doc78 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.