Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3908
Назва: АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ КОНТРОЛЬНИХ ЗАПИТАНЬ ЯК ОСНОВА КОМПЛЕКСНОЇ ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ
Algorithm of Stowage of Control Questions as Basis of Complex Diagnostics of Students` Educational Achievements
Автори: Бєлікова, В. В.
Byelikova V.
Ключові слова: діагностика
навчальні результати студентів
універсальний алгоритм складання контрольних запитань
комплексна діагностика навчальних досягнень
логічна структура
рівні засвоєння
контрольне запитання
diagnostics
educational results of students
complex diagnostics of educational achievements
control question
even mastering
logical structure
universal algorithm of stowage of control questions
Дата публікації: 27-січ-2015
Бібліографічний опис: Бєлікова В. В. Алгоритм складання контрольних запитань як основа комплексної діагностики навчальних досягнень студентів / В. В. Бєлікова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2014. - № 42-43. - С. 120-124.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку вітчизняної вищої школи та її інтеграції в європейський освітній простір проблема діагностики навчальних досягнень студентів у закладах вищої освіти набуває особливої актуальності. Це пояснюється тим, що значення педагогічної діагностики у вищому закладі у зв’язку з переходом на кредитно-модульну систему навчання істотно змінилося, оскільки модульний підхід у побудові навчального процесу вимагає після кожного змістового модулю проведення діагностичного зрізу, що має на меті з’ясування реального рівня навчальних досягнень студентів. Тому перед викладачами залишається проблема - як правильно розробити комплекс засобів діагностики з дисципліни, в якому будуть реалізовані не тільки дидактичні цілі й зміст навчального матеріалу за змістовими модулями, але й основні принципи педагогічного контролю: професійна спрямованість, всебічність, об'єктивність, диференційований та індивідуальний характер. На наш погляд, одним із способів вирішення цієї проблеми є використання викладачами технічних дисциплін певного алгоритму дій при складанні (проектуванні) засобів діагностики, в основі яких лежать контрольні запитання.
The analysis of essence and constituents of concept "diagnostics of educational achievements of students from discipline" is conducted in the article; positive parties and lacks of the modern system of rating evaluation of results of studies of students are educed; a role and place are exposed, that is taken to the control question in complex diagnostics of results of educational activity of students; the theoretical ground of algorithm of development(stowage) of different level control questions is conducted after the semantic module of technical discipline.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3908
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belikov.doc110 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.