Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3908
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бєлікова, В. В. | - |
dc.contributor.author | Byelikova V. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T13:33:28Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T13:33:28Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.citation | Бєлікова В. В. Алгоритм складання контрольних запитань як основа комплексної діагностики навчальних досягнень студентів / В. В. Бєлікова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2014. - № 42-43. - С. 120-124. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3908 | - |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку вітчизняної вищої школи та її інтеграції в європейський освітній простір проблема діагностики навчальних досягнень студентів у закладах вищої освіти набуває особливої актуальності. Це пояснюється тим, що значення педагогічної діагностики у вищому закладі у зв’язку з переходом на кредитно-модульну систему навчання істотно змінилося, оскільки модульний підхід у побудові навчального процесу вимагає після кожного змістового модулю проведення діагностичного зрізу, що має на меті з’ясування реального рівня навчальних досягнень студентів. Тому перед викладачами залишається проблема - як правильно розробити комплекс засобів діагностики з дисципліни, в якому будуть реалізовані не тільки дидактичні цілі й зміст навчального матеріалу за змістовими модулями, але й основні принципи педагогічного контролю: професійна спрямованість, всебічність, об'єктивність, диференційований та індивідуальний характер. На наш погляд, одним із способів вирішення цієї проблеми є використання викладачами технічних дисциплін певного алгоритму дій при складанні (проектуванні) засобів діагностики, в основі яких лежать контрольні запитання. | uk_UK |
dc.description.abstract | The analysis of essence and constituents of concept "diagnostics of educational achievements of students from discipline" is conducted in the article; positive parties and lacks of the modern system of rating evaluation of results of studies of students are educed; a role and place are exposed, that is taken to the control question in complex diagnostics of results of educational activity of students; the theoretical ground of algorithm of development(stowage) of different level control questions is conducted after the semantic module of technical discipline. | - |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | діагностика | uk_UK |
dc.subject | навчальні результати студентів | uk_UK |
dc.subject | універсальний алгоритм складання контрольних запитань | uk_UK |
dc.subject | комплексна діагностика навчальних досягнень | uk_UK |
dc.subject | логічна структура | uk_UK |
dc.subject | рівні засвоєння | uk_UK |
dc.subject | контрольне запитання | - |
dc.subject | diagnostics | - |
dc.subject | educational results of students | - |
dc.subject | complex diagnostics of educational achievements | - |
dc.subject | control question | - |
dc.subject | even mastering | - |
dc.subject | logical structure | - |
dc.subject | universal algorithm of stowage of control questions | - |
dc.title | АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ КОНТРОЛЬНИХ ЗАПИТАНЬ ЯК ОСНОВА КОМПЛЕКСНОЇ ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ | uk_UK |
dc.title | Algorithm of Stowage of Control Questions as Basis of Complex Diagnostics of Students` Educational Achievements | - |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Belikov.doc | 110 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.