Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3908
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєлікова, В. В.-
dc.contributor.authorByelikova V.-
dc.date.accessioned2015-01-27T13:33:28Z-
dc.date.available2015-01-27T13:33:28Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.citationБєлікова В. В. Алгоритм складання контрольних запитань як основа комплексної діагностики навчальних досягнень студентів / В. В. Бєлікова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2014. - № 42-43. - С. 120-124.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3908-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку вітчизняної вищої школи та її інтеграції в європейський освітній простір проблема діагностики навчальних досягнень студентів у закладах вищої освіти набуває особливої актуальності. Це пояснюється тим, що значення педагогічної діагностики у вищому закладі у зв’язку з переходом на кредитно-модульну систему навчання істотно змінилося, оскільки модульний підхід у побудові навчального процесу вимагає після кожного змістового модулю проведення діагностичного зрізу, що має на меті з’ясування реального рівня навчальних досягнень студентів. Тому перед викладачами залишається проблема - як правильно розробити комплекс засобів діагностики з дисципліни, в якому будуть реалізовані не тільки дидактичні цілі й зміст навчального матеріалу за змістовими модулями, але й основні принципи педагогічного контролю: професійна спрямованість, всебічність, об'єктивність, диференційований та індивідуальний характер. На наш погляд, одним із способів вирішення цієї проблеми є використання викладачами технічних дисциплін певного алгоритму дій при складанні (проектуванні) засобів діагностики, в основі яких лежать контрольні запитання.uk_UK
dc.description.abstractThe analysis of essence and constituents of concept "diagnostics of educational achievements of students from discipline" is conducted in the article; positive parties and lacks of the modern system of rating evaluation of results of studies of students are educed; a role and place are exposed, that is taken to the control question in complex diagnostics of results of educational activity of students; the theoretical ground of algorithm of development(stowage) of different level control questions is conducted after the semantic module of technical discipline.-
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectдіагностикаuk_UK
dc.subjectнавчальні результати студентівuk_UK
dc.subjectуніверсальний алгоритм складання контрольних запитаньuk_UK
dc.subjectкомплексна діагностика навчальних досягненьuk_UK
dc.subjectлогічна структураuk_UK
dc.subjectрівні засвоєнняuk_UK
dc.subjectконтрольне запитання-
dc.subjectdiagnostics-
dc.subjecteducational results of students-
dc.subjectcomplex diagnostics of educational achievements-
dc.subjectcontrol question-
dc.subjecteven mastering-
dc.subjectlogical structure-
dc.subjectuniversal algorithm of stowage of control questions-
dc.titleАЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ КОНТРОЛЬНИХ ЗАПИТАНЬ ЯК ОСНОВА КОМПЛЕКСНОЇ ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВuk_UK
dc.titleAlgorithm of Stowage of Control Questions as Basis of Complex Diagnostics of Students` Educational Achievements-
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Belikov.doc110 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.