Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3908
Название: АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ КОНТРОЛЬНИХ ЗАПИТАНЬ ЯК ОСНОВА КОМПЛЕКСНОЇ ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ
Авторы: Бєлікова, В. В.
Ключевые слова: діагностика
навчальні результати студентів
універсальний алгоритм складання контрольних запитань
комплексна діагностика навчальних досягнень; контрольне запитання
логічна структура
рівні засвоєння
Дата публикации: 27-янв-2015
Краткий осмотр (реферат): На сучасному етапі розвитку вітчизняної вищої школи та її інтеграції в європейський освітній простір проблема діагностики навчальних досягнень студентів у закладах вищої освіти набуває особливої актуальності. Це пояснюється тим, що значення педагогічної діагностики у вищому закладі у зв’язку з переходом на кредитно-модульну систему навчання істотно змінилося, оскільки модульний підхід у побудові навчального процесу вимагає після кожного змістового модулю проведення діагностичного зрізу, що має на меті з’ясування реального рівня навчальних досягнень студентів. Тому перед викладачами залишається проблема - як правильно розробити комплекс засобів діагностики з дисципліни, в якому будуть реалізовані не тільки дидактичні цілі й зміст навчального матеріалу за змістовими модулями, але й основні принципи педагогічного контролю: професійна спрямованість, всебічність, об'єктивність, диференційований та індивідуальний характер. На наш погляд, одним із способів вирішення цієї проблеми є використання викладачами технічних дисциплін певного алгоритму дій при складанні (проектуванні) засобів діагностики, в основі яких лежать контрольні запитання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3908
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Belikov.doc110 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.