Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Назва: СУЧАСНІ НАПРЯМКИ РЕКЛАМИ ОДЯГУ
Автори: Рябчикова, К. М.
Ключові слова: напрямки реклами
реклама одягу
попит населення
рекламний бізнес
криза у рекламному бізнесі
Дата публікації: 5-лис-2014
Короткий огляд (реферат): Сучасна реклама на наш погляд зіткнулася з певною межею ефективності, що обумовлює зниження попиту в населення. Про кризу в рекламному бізнесі свідчать ведучі фахівці в своїх статтях, надрукованих в провідних виданнях різних країн світу. Проблеми в розвитку світового рекламного бізнесу розглянула Енні Рікар у статті до журналу «Posterscope Worldwide».[1]. На російському ринку це такі видання як «Бизнес-ключ» [2], проблему розвитку саме українського бізнесу розглянув Олександр Горлов у своїй статті для видання «Києво-Могилянська БізнесШкола»[3].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3830
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryabchikova.docx15,86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.