Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРябчикова, К. М.-
dc.date.accessioned2014-11-05T12:05:17Z-
dc.date.available2014-11-05T12:05:17Z-
dc.date.issued2014-11-05-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3830-
dc.description.abstractСучасна реклама на наш погляд зіткнулася з певною межею ефективності, що обумовлює зниження попиту в населення. Про кризу в рекламному бізнесі свідчать ведучі фахівці в своїх статтях, надрукованих в провідних виданнях різних країн світу. Проблеми в розвитку світового рекламного бізнесу розглянула Енні Рікар у статті до журналу «Posterscope Worldwide».[1]. На російському ринку це такі видання як «Бизнес-ключ» [2], проблему розвитку саме українського бізнесу розглянув Олександр Горлов у своїй статті для видання «Києво-Могилянська БізнесШкола»[3].uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectнапрямки рекламиuk_UK
dc.subjectреклама одягуuk_UK
dc.subjectпопит населенняuk_UK
dc.subjectрекламний бізнесuk_UK
dc.subjectкриза у рекламному бізнесіuk_UK
dc.titleСУЧАСНІ НАПРЯМКИ РЕКЛАМИ ОДЯГУuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ryabchikova.docx15,86 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.