Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Title: СУЧАСНІ НАПРЯМКИ РЕКЛАМИ ОДЯГУ
Authors: Рябчикова, К. М.
Keywords: напрямки реклами
реклама одягу
попит населення
рекламний бізнес
криза у рекламному бізнесі
Issue Date: 5-Nov-2014
Abstract: Сучасна реклама на наш погляд зіткнулася з певною межею ефективності, що обумовлює зниження попиту в населення. Про кризу в рекламному бізнесі свідчать ведучі фахівці в своїх статтях, надрукованих в провідних виданнях різних країн світу. Проблеми в розвитку світового рекламного бізнесу розглянула Енні Рікар у статті до журналу «Posterscope Worldwide».[1]. На російському ринку це такі видання як «Бизнес-ключ» [2], проблему розвитку саме українського бізнесу розглянув Олександр Горлов у своїй статті для видання «Києво-Могилянська БізнесШкола»[3].
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3830
Appears in Collections:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryabchikova.docx15,86 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.