Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Название: СУЧАСНІ НАПРЯМКИ РЕКЛАМИ ОДЯГУ
Авторы: Рябчикова, К. М.
Ключевые слова: напрямки реклами
реклама одягу
попит населення
рекламний бізнес
криза у рекламному бізнесі
Дата публикации: 5-ноя-2014
Краткий осмотр (реферат): Сучасна реклама на наш погляд зіткнулася з певною межею ефективності, що обумовлює зниження попиту в населення. Про кризу в рекламному бізнесі свідчать ведучі фахівці в своїх статтях, надрукованих в провідних виданнях різних країн світу. Проблеми в розвитку світового рекламного бізнесу розглянула Енні Рікар у статті до журналу «Posterscope Worldwide».[1]. На російському ринку це такі видання як «Бизнес-ключ» [2], проблему розвитку саме українського бізнесу розглянув Олександр Горлов у своїй статті для видання «Києво-Могилянська БізнесШкола»[3].
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3830
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ryabchikova.docx15,86 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.