Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3647
Название: | КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНЖЕНЕРНА ГРАФІКА» |
Авторы: | Агєєв, В. В. |
Ключевые слова: | творчий підхід творче мислення креативний підхід інженерна графіка |
Дата публикации: | 27-окт-2014 |
Краткий осмотр (реферат): | В креативній педагогіці при формуванні процесу навчання використовується творчий підхід до рішення поставлених задач. Ціллю стає не засвоєння готових знань, а оволодіння творчим способом мислення, який забезпечує отримання і продукування нових знань. Опір робиться на самостійний пошук шляхів рішення задачі. З метою підвищення творчої активності студентів, можливості проявити ініціативу і самостійність у прийнятті рішень, при вивченні курсу «Інженерна графіка» ми використовуємо один із евристичних методів активізації творчої діяльності – метод контрольних евристичних запитань. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/3647 |
Располагается в коллекциях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ageev.docx | 12,63 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.