Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3647
Назва: | КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНЖЕНЕРНА ГРАФІКА» |
Автори: | Агєєв, В. В. |
Ключові слова: | творчий підхід творче мислення креативний підхід інженерна графіка |
Дата публікації: | 27-жов-2014 |
Короткий огляд (реферат): | В креативній педагогіці при формуванні процесу навчання використовується творчий підхід до рішення поставлених задач. Ціллю стає не засвоєння готових знань, а оволодіння творчим способом мислення, який забезпечує отримання і продукування нових знань. Опір робиться на самостійний пошук шляхів рішення задачі. З метою підвищення творчої активності студентів, можливості проявити ініціативу і самостійність у прийнятті рішень, при вивченні курсу «Інженерна графіка» ми використовуємо один із евристичних методів активізації творчої діяльності – метод контрольних евристичних запитань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3647 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ageev.docx | 12,63 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.