Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3647
Назва: КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНЖЕНЕРНА ГРАФІКА»
Автори: Агєєв, В. В.
Ключові слова: творчий підхід
творче мислення
креативний підхід
інженерна графіка
Дата публікації: 27-жов-2014
Короткий огляд (реферат): В креативній педагогіці при формуванні процесу навчання використовується творчий підхід до рішення поставлених задач. Ціллю стає не засвоєння готових знань, а оволодіння творчим способом мислення, який забезпечує отримання і продукування нових знань. Опір робиться на самостійний пошук шляхів рішення задачі. З метою підвищення творчої активності студентів, можливості проявити ініціативу і самостійність у прийнятті рішень, при вивченні курсу «Інженерна графіка» ми використовуємо один із евристичних методів активізації творчої діяльності – метод контрольних евристичних запитань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3647
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ageev.docx12,63 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.