Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгєєв, В. В.-
dc.date.accessioned2014-10-27T08:03:10Z-
dc.date.available2014-10-27T08:03:10Z-
dc.date.issued2014-10-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3647-
dc.description.abstractВ креативній педагогіці при формуванні процесу навчання використовується творчий підхід до рішення поставлених задач. Ціллю стає не засвоєння готових знань, а оволодіння творчим способом мислення, який забезпечує отримання і продукування нових знань. Опір робиться на самостійний пошук шляхів рішення задачі. З метою підвищення творчої активності студентів, можливості проявити ініціативу і самостійність у прийнятті рішень, при вивченні курсу «Інженерна графіка» ми використовуємо один із евристичних методів активізації творчої діяльності – метод контрольних евристичних запитань.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectтворчий підхідuk_UK
dc.subjectтворче мисленняuk_UK
dc.subjectкреативний підхідuk_UK
dc.subjectінженерна графікаuk_UK
dc.titleКРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНЖЕНЕРНА ГРАФІКА»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ageev.docx12,63 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.