Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3284
Назва: | Педагогічні передумови запровадження комп'ютерного навчального курсу з культурології при підготовці інженерів-педагогів |
Автори: | Богданова, Н. С. |
Ключові слова: | комп’ютерний курс, культурологія, інженери-педагогі, сучасні інформаційні технології, викладачі, навчальний процес, комп’ютерний навчальний посібник, комп’ютерний засіб навчання, комп’ютерні технології, студенти |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Гуманізація навчально-виховного процесу |
Бібліографічний опис: | Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. - Вип. LII. - Ч.1. - Слов'янськ: СДПУ, 2010. - С. 3-10 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується необхідність запровадження сучасного комп’ютерного навчального курсу з культурології, створеного для підвищення якості знань майбутніх інженерів-педагогів, формування їхньої пізнавальної активності. Виходячи з аналізу моделі комп’ютерного підручника з культурології, рокрито його основні особливості. Розглянуто педагогічні задачі, які успішно розв’язуються за допомогою комп’ютерного засобу навчання. Проаналізовано цінності можливостей комп’ютерних технологій з дидактичної точки зору та галузей використання комп’ютерів в освіті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3284 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bogdanova_article_7.doc | 91 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.