Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3284
Назва: Педагогічні передумови запровадження комп'ютерного навчального курсу з культурології при підготовці інженерів-педагогів
Автори: Богданова, Н. С.
Ключові слова: комп’ютерний курс, культурологія, інженери-педагогі, сучасні інформаційні технології, викладачі, навчальний процес, комп’ютерний навчальний посібник, комп’ютерний засіб навчання, комп’ютерні технології, студенти
Дата публікації: 2010
Видавництво: Гуманізація навчально-виховного процесу
Бібліографічний опис: Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. - Вип. LII. - Ч.1. - Слов'янськ: СДПУ, 2010. - С. 3-10
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується необхідність запровадження сучасного комп’ютерного навчального курсу з культурології, створеного для підвищення якості знань майбутніх інженерів-педагогів, формування їхньої пізнавальної активності. Виходячи з аналізу моделі комп’ютерного підручника з культурології, рокрито його основні особливості. Розглянуто педагогічні задачі, які успішно розв’язуються за допомогою комп’ютерного засобу навчання. Проаналізовано цінності можливостей комп’ютерних технологій з дидактичної точки зору та галузей використання комп’ютерів в освіті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3284
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogdanova_article_7.doc91 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.