Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3284
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богданова, Н. С. | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-18T08:56:22Z | - |
dc.date.available | 2014-03-18T08:56:22Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. - Вип. LII. - Ч.1. - Слов'янськ: СДПУ, 2010. - С. 3-10 | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3284 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується необхідність запровадження сучасного комп’ютерного навчального курсу з культурології, створеного для підвищення якості знань майбутніх інженерів-педагогів, формування їхньої пізнавальної активності. Виходячи з аналізу моделі комп’ютерного підручника з культурології, рокрито його основні особливості. Розглянуто педагогічні задачі, які успішно розв’язуються за допомогою комп’ютерного засобу навчання. Проаналізовано цінності можливостей комп’ютерних технологій з дидактичної точки зору та галузей використання комп’ютерів в освіті | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Гуманізація навчально-виховного процесу | uk_UK |
dc.subject | комп’ютерний курс, культурологія, інженери-педагогі, сучасні інформаційні технології, викладачі, навчальний процес, комп’ютерний навчальний посібник, комп’ютерний засіб навчання, комп’ютерні технології, студенти | uk_UK |
dc.title | Педагогічні передумови запровадження комп'ютерного навчального курсу з культурології при підготовці інженерів-педагогів | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bogdanova_article_7.doc | 91 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.