Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3281
Title: Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні інженерної та комп'ютерної графіки та її вплив на афекту сферу студентів
Authors: Ворох, А. О.
Keywords: електронний навчальний курс, інженерна та комп’ютерна графіка, афектна сфера, рівень тривожності, тип мотивації, рівень мотивації
Issue Date: 2012
Publisher: Проблеми сучасної педагогічної освіти
Citation: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: – Ялта: РВВ КГУ, 2012. – Вип.35. – Ч.1. – С. 237 – 246.
Series/Report no.: Педагогіка і психологія;
Abstract: Стаття присвячена експериментальній перевірці ефективності методики використання електронного навчального курсу щодо його впливу на афектну сферу студентів при вивченні інженерної та комп’ютерної графіки інженерами-педагогами. Гіпотеза дослідження складається у тому, що процес навчання буде більш ефективним за умов використання електронного навчального курсу. При цьому, в якості основних критеріїв ефективності аналізувались: рівень тривожності, тип та рівень мотивації. Навчання вважається ефективним, якщо рівень тривожності студентів експериментальної групи не підвищується в результаті використання електронного навчального курсу. Другим показником ефективності є збільшення відсотку внутрішньої мотивації або підвищення її рівня в експериментальній групі. Проведене дослідження показало, що застосування електронного навчального курсу з інженерної та комп’ютерної графіки при підготовці інженерів-педагогів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність. Результати педагогічного експерименту підтверджують гіпотезу дослідження
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3281
Appears in Collections:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vorokh_arcticle_6.doc124 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.