Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3281
Title: | Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні інженерної та комп'ютерної графіки та її вплив на афекту сферу студентів |
Authors: | Ворох, А. О. |
Keywords: | електронний навчальний курс, інженерна та комп’ютерна графіка, афектна сфера, рівень тривожності, тип мотивації, рівень мотивації |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Проблеми сучасної педагогічної освіти |
Citation: | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: – Ялта: РВВ КГУ, 2012. – Вип.35. – Ч.1. – С. 237 – 246. |
Series/Report no.: | Педагогіка і психологія; |
Abstract: | Стаття присвячена експериментальній перевірці ефективності методики використання електронного навчального курсу щодо його впливу на афектну сферу студентів при вивченні інженерної та комп’ютерної графіки інженерами-педагогами. Гіпотеза дослідження складається у тому, що процес навчання буде більш ефективним за умов використання електронного навчального курсу. При цьому, в якості основних критеріїв ефективності аналізувались: рівень тривожності, тип та рівень мотивації. Навчання вважається ефективним, якщо рівень тривожності студентів експериментальної групи не підвищується в результаті використання електронного навчального курсу. Другим показником ефективності є збільшення відсотку внутрішньої мотивації або підвищення її рівня в експериментальній групі. Проведене дослідження показало, що застосування електронного навчального курсу з інженерної та комп’ютерної графіки при підготовці інженерів-педагогів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність. Результати педагогічного експерименту підтверджують гіпотезу дослідження |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3281 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vorokh_arcticle_6.doc | 124 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.