Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3281
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ворох, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-14T09:17:12Z | - |
dc.date.available | 2014-03-14T09:17:12Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: – Ялта: РВВ КГУ, 2012. – Вип.35. – Ч.1. – С. 237 – 246. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3281 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена експериментальній перевірці ефективності методики використання електронного навчального курсу щодо його впливу на афектну сферу студентів при вивченні інженерної та комп’ютерної графіки інженерами-педагогами. Гіпотеза дослідження складається у тому, що процес навчання буде більш ефективним за умов використання електронного навчального курсу. При цьому, в якості основних критеріїв ефективності аналізувались: рівень тривожності, тип та рівень мотивації. Навчання вважається ефективним, якщо рівень тривожності студентів експериментальної групи не підвищується в результаті використання електронного навчального курсу. Другим показником ефективності є збільшення відсотку внутрішньої мотивації або підвищення її рівня в експериментальній групі. Проведене дослідження показало, що застосування електронного навчального курсу з інженерної та комп’ютерної графіки при підготовці інженерів-педагогів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність. Результати педагогічного експерименту підтверджують гіпотезу дослідження | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Проблеми сучасної педагогічної освіти | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія; | - |
dc.subject | електронний навчальний курс, інженерна та комп’ютерна графіка, афектна сфера, рівень тривожності, тип мотивації, рівень мотивації | uk_UK |
dc.title | Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні інженерної та комп'ютерної графіки та її вплив на афекту сферу студентів | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vorokh_arcticle_6.doc | 124 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.