Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3279
Назва: | Інноваційні стратегії дистанційної освіти: COURSERA |
Автори: | Ворох, А. О. |
Ключові слова: | безкоштовна он-лайн освіта, дистанційна освіта, Інтернет-технології, відео-лекція, Coursera, навчальний курс |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка |
Бібліографічний опис: | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки: зб. наук. пр.-№18(277). Частина І. – Луганськ, 2013.-С. 6-15 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема організації безкоштовної он-лайн освіти в сучасному світовому освітньому просторі, яка починає складати конкуренцію традиційній академічній, завойовуючи мільйонні аудиторії студентів в усьому світі. Запровадження такої форми дистанційної освіти стало можливим завдяки розвитку Інтернет технологій та відповідності стилю життя сучасного студента. В рамках статті проводиться аналіз організації дистанційної освіти в українських вищих навчальних закладах, визначаються переваги та недоліки такої освіти, досліджуються особливості визнаного світового освітнього он-лайн ресурсу Coursera, де розкривається структура навчальних курсів, умови ефективного навчання, наводяться приклади складання інтелект-карт |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3279 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vorokh_arcticle_4.doc | 350 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.