Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3279
Назва: Інноваційні стратегії дистанційної освіти: COURSERA
Автори: Ворох, А. О.
Ключові слова: безкоштовна он-лайн освіта, дистанційна освіта, Інтернет-технології, відео-лекція, Coursera, навчальний курс
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Бібліографічний опис: Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки: зб. наук. пр.-№18(277). Частина І. – Луганськ, 2013.-С. 6-15
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема організації безкоштовної он-лайн освіти в сучасному світовому освітньому просторі, яка починає складати конкуренцію традиційній академічній, завойовуючи мільйонні аудиторії студентів в усьому світі. Запровадження такої форми дистанційної освіти стало можливим завдяки розвитку Інтернет технологій та відповідності стилю життя сучасного студента. В рамках статті проводиться аналіз організації дистанційної освіти в українських вищих навчальних закладах, визначаються переваги та недоліки такої освіти, досліджуються особливості визнаного світового освітнього он-лайн ресурсу Coursera, де розкривається структура навчальних курсів, умови ефективного навчання, наводяться приклади складання інтелект-карт
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3279
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorokh_arcticle_4.doc350 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.