Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3279
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВорох, А. О.-
dc.date.accessioned2014-03-14T08:49:27Z-
dc.date.available2014-03-14T08:49:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки: зб. наук. пр.-№18(277). Частина І. – Луганськ, 2013.-С. 6-15uk_UK
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3279-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема організації безкоштовної он-лайн освіти в сучасному світовому освітньому просторі, яка починає складати конкуренцію традиційній академічній, завойовуючи мільйонні аудиторії студентів в усьому світі. Запровадження такої форми дистанційної освіти стало можливим завдяки розвитку Інтернет технологій та відповідності стилю життя сучасного студента. В рамках статті проводиться аналіз організації дистанційної освіти в українських вищих навчальних закладах, визначаються переваги та недоліки такої освіти, досліджуються особливості визнаного світового освітнього он-лайн ресурсу Coursera, де розкривається структура навчальних курсів, умови ефективного навчання, наводяться приклади складання інтелект-картuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherВісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченкаuk_UK
dc.subjectбезкоштовна он-лайн освіта, дистанційна освіта, Інтернет-технології, відео-лекція, Coursera, навчальний курсuk_UK
dc.titleІнноваційні стратегії дистанційної освіти: COURSERAuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vorokh_arcticle_4.doc350 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.