Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3254
Назва: МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ ПІД ЧАС ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Автори: Власенко, К. В.
Недосєкова, Н. С.
Ключові слова: педагогічна модель
предметна компетентність
креативна
дивергентна
евристична
організаційно-творча
аналітична
дослідницька компетенції
інженер-педагог харчового профілю
Дата публікації: 2012
Видавництво: Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки)
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - Бердянськ: БДПУ, 2012. - № 3. - С.42-46
Серія/номер: ;№ 3
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розробці та методиці застосування моделі формування складників предметної компетентності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю у ході виробничого навчання, що забезпечується поєднанням загальнодидактичних принципів навчання з принципами евристичного, професійно-орієнтованого та творчого навчання, використанням активних методів, форм і електронних засобів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3254
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasenko_Nedosekova_article_9.doc120,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.