Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3253
Название: МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ» У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ
Авторы: Недосєкова, Н. С.
Ключевые слова: інженер-педагог
виробниче навчання
творча особистість
кваліфікаційні характеристики
творча компетентність
Дата публикации: 2011
Издательство: Проблеми сучасної педагогічної освіти
Библиографическое описание: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія. - Збірник статей:-Ялта: РВВ КГУ, 2011. - Вип. 31. - Ч.2. - С. 209-215
Серия/номер: Педагогіка і психологія;Вип. 31. - Ч.2.
Краткий осмотр (реферат): В умовах економічної кризи в державі суспільство ставить перед системою вищої освіти великі вимоги щодо рівня підготовки спеціалістів – інженерів-педагогів харчового профілю. Майбутній спеціаліст повинен бути творчою особистістю, креативно підходити до розв’язання поставлених завдань. Підготовка такого фахівця у інженерно-педагогічному ВНЗ починається вже з першого курсу під час виробничого навчання. То ж нами було визначено вимоги, що ставляться до дисципліни «Виробниче навчання». Крім того виділено завдання виробничого навчання, розв’язання яких сприятиме формуванню компетентного фахівця.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3253
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nedosekova_article_8.doc67 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.