Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3253
Назва: | МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ» У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ |
Автори: | Недосєкова, Н. С. |
Ключові слова: | інженер-педагог виробниче навчання творча особистість кваліфікаційні характеристики творча компетентність |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Проблеми сучасної педагогічної освіти |
Бібліографічний опис: | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія. - Збірник статей:-Ялта: РВВ КГУ, 2011. - Вип. 31. - Ч.2. - С. 209-215 |
Серія/номер: | Педагогіка і психологія;Вип. 31. - Ч.2. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах економічної кризи в державі суспільство ставить перед системою вищої освіти великі вимоги щодо рівня підготовки спеціалістів – інженерів-педагогів харчового профілю. Майбутній спеціаліст повинен бути творчою особистістю, креативно підходити до розв’язання поставлених завдань. Підготовка такого фахівця у інженерно-педагогічному ВНЗ починається вже з першого курсу під час виробничого навчання. То ж нами було визначено вимоги, що ставляться до дисципліни «Виробниче навчання». Крім того виділено завдання виробничого навчання, розв’язання яких сприятиме формуванню компетентного фахівця. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3253 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nedosekova_article_8.doc | 67 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.