Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3253
Название: | МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ» У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ |
Авторы: | Недосєкова, Н. С. |
Ключевые слова: | інженер-педагог виробниче навчання творча особистість кваліфікаційні характеристики творча компетентність |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | Проблеми сучасної педагогічної освіти |
Библиографическое описание: | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія. - Збірник статей:-Ялта: РВВ КГУ, 2011. - Вип. 31. - Ч.2. - С. 209-215 |
Серия/номер: | Педагогіка і психологія;Вип. 31. - Ч.2. |
Краткий осмотр (реферат): | В умовах економічної кризи в державі суспільство ставить перед системою вищої освіти великі вимоги щодо рівня підготовки спеціалістів – інженерів-педагогів харчового профілю. Майбутній спеціаліст повинен бути творчою особистістю, креативно підходити до розв’язання поставлених завдань. Підготовка такого фахівця у інженерно-педагогічному ВНЗ починається вже з першого курсу під час виробничого навчання. То ж нами було визначено вимоги, що ставляться до дисципліни «Виробниче навчання». Крім того виділено завдання виробничого навчання, розв’язання яких сприятиме формуванню компетентного фахівця. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/3253 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nedosekova_article_8.doc | 67 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.