Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедосєкова, Н. С.-
dc.date.accessioned2014-03-06T12:05:39Z-
dc.date.available2014-03-06T12:05:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВісник Луганського національно університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - Луганськ: ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка", 2011. - № 21 (232). - С. 139-146uk_UK
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3252-
dc.description.abstractУ статті показано необхідність впровадження у навчання майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю в рамках Болонського процесу інноваційних форм та методів навчання, що сприяє формуванню їх предметної компетентності.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherВісник Луганського національно університету імені Тараса Шевченкаuk_UK
dc.relation.ispartofseries;№ 21 (232)-
dc.subjectпредметна компетентністьuk_UK
dc.subjectкомпетенціїuk_UK
dc.subjectБолонський процесuk_UK
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ В УМОВАХ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedosekova_article_7.doc77 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.