Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3228
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗАГАЛЬНОЇ ХІМІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА КОГНІТИВНУ СФЕРУ СТУДЕНТІВ
Автори: Посторонко, А. І.
Ворох, А. О.
Ключові слова: електронний навчальний курс
загальна хімічна технологія
когнітивна сфера
коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу
рівень знань студентів
Дата публікації: 2013
Видавництво: Науково-методичний журнал "Наукова скарбниця освіти Донеччини"
Бібліографічний опис: Науково-методичний журнал "Наукова скарбниця освіти Донеччини" № 1, 2013 р. С. 47-52
Серія/номер: ;№ 1
Короткий огляд (реферат): Проведене дослідження показало, що застосування електронного навчального курсу з загальної хімічної технології при підготовці майбутніх інженерів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність. Результати педагогічного експерименту підтверджують гіпотезу дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3228
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postoronko_Vorokh _article_29.doc167,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.