Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПосторонко, А. І.-
dc.contributor.authorВорох, А. О.-
dc.date.accessioned2014-02-27T15:09:56Z-
dc.date.available2014-02-27T15:09:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНауково-методичний журнал "Наукова скарбниця освіти Донеччини" № 1, 2013 р. С. 47-52uk_UK
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3228-
dc.description.abstractПроведене дослідження показало, що застосування електронного навчального курсу з загальної хімічної технології при підготовці майбутніх інженерів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність. Результати педагогічного експерименту підтверджують гіпотезу дослідження.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherНауково-методичний журнал "Наукова скарбниця освіти Донеччини"uk_UK
dc.relation.ispartofseries;№ 1-
dc.subjectелектронний навчальний курсuk_UK
dc.subjectзагальна хімічна технологіяuk_UK
dc.subjectкогнітивна сфераuk_UK
dc.subjectкоефіцієнт засвоєння навчального матеріалуuk_UK
dc.subjectрівень знань студентівuk_UK
dc.titleЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗАГАЛЬНОЇ ХІМІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА КОГНІТИВНУ СФЕРУ СТУДЕНТІВuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postoronko_Vorokh _article_29.doc167,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.