Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3199
Title: | ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ |
Other Titles: | The Theoretical Model of Formation the Readiness of the Future Engineers to Professional - Personal Self-Development |
Authors: | Поплавська, М. В. Poplavska, M. |
Keywords: | model modeling training of future engineers readiness, professional - personal self-development components and readiness criteria levels of readiness моделирование профессионально - личностное саморазвитие уровни готовности подготовка будущих инженеров модель моделювання готовність професійно-особистісний саморозвиток підготовка майбутніх інженерів компоненти та критерії готовності рівні готовності |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Поплавська М. В. Теоретична модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку / М. В. Поплавська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 298-304. |
Abstract: | The formation model of the future engineers readiness to professional-personal self
development is described. Content of its units, such as target, substantial-technological, evaluation
and effective are disclosed. We consider forms and methods of formation of readiness, as well as
components and criteria for evaluation of its formation. The levels of formation of readiness for professional - personal self-development are allocated. В статье описывается модель формирования готовности будущих инженеров к
профессионально - личностному саморазвитию. Раскрыто содержание ее блоков, а именно:
целевого, содержательно - технологического, оценочного и результативного. Рассмотрены
формы и методы формирования готовности, а также компоненты и критерии оценки ее
сформированности. Выделены уровни сформированности готовности к профессионально - личностному саморазвитию. У статті описується модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку. Розкрито зміст її блоків, а саме: цільового, змістовно-технологічного, оцінного та результативного. Розглянуто форми та методи формування готовності, а також компоненти та критерії оцінки її сформованості. Виділені рівні сформованості готовності до професійно-особистісного саморозвитку. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3199 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.