Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3199
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПоплавська, М. В.-
dc.contributor.authorPoplavska, M.-
dc.date.accessioned2014-02-19T09:33:59Z-
dc.date.available2014-02-19T09:33:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПоплавська М. В. Теоретична модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку / М. В. Поплавська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 298-304.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3199-
dc.description.abstractThe formation model of the future engineers readiness to professional-personal self development is described. Content of its units, such as target, substantial-technological, evaluation and effective are disclosed. We consider forms and methods of formation of readiness, as well as components and criteria for evaluation of its formation. The levels of formation of readiness for professional - personal self-development are allocated. В статье описывается модель формирования готовности будущих инженеров к профессионально - личностному саморазвитию. Раскрыто содержание ее блоков, а именно: целевого, содержательно - технологического, оценочного и результативного. Рассмотрены формы и методы формирования готовности, а также компоненты и критерии оценки ее сформированности. Выделены уровни сформированности готовности к профессионально - личностному саморазвитию.uk_UK
dc.description.abstractУ статті описується модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку. Розкрито зміст її блоків, а саме: цільового, змістовно-технологічного, оцінного та результативного. Розглянуто форми та методи формування готовності, а також компоненти та критерії оцінки її сформованості. Виділені рівні сформованості готовності до професійно-особистісного саморозвитку.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectmodeluk_UK
dc.subjectmodelinguk_UK
dc.subjecttraining of future engineersuk_UK
dc.subjectreadiness, professional - personal self-developmentuk_UK
dc.subjectcomponents and readiness criteriauk_UK
dc.subjectlevels of readinessuk_UK
dc.subjectмоделированиеuk_UK
dc.subjectпрофессионально - личностное саморазвитиеuk_UK
dc.subjectуровни готовностиuk_UK
dc.subjectподготовка будущих инженеровuk_UK
dc.subjectмодель-
dc.subjectмоделювання-
dc.subjectготовність-
dc.subjectпрофесійно-особистісний саморозвиток-
dc.subjectпідготовка майбутніх інженерів-
dc.subjectкомпоненти та критерії готовності-
dc.subjectрівні готовності-
dc.titleТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУuk_UK
dc.title.alternativeThe Theoretical Model of Formation the Readiness of the Future Engineers to Professional - Personal Self-Developmentuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
50.pdf614,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.