Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3197
Назва: ДЕФІНІЦІЯ ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ, ЇЇ ВИДИ ТА ОСНОВНІ ТЕОРІЇ
Інші назви: Definitions Concept of Social Interaction, its Types and Basic Theory
Автори: Ібрагімова, К. О.
Ibragimova, K.
Ключові слова: професійна освіта
соціальна взаємодія
специфіка комунікативних навичок
особливості підготовки до соціальної взаємодії
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Ібрагімова К. О. Дефініція поняття соціальна взаємодія, її види та основні теорії / К. О. Ібрагімова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 289-293.
Короткий огляд (реферат): The article highlighted characteristic of social interaction, defined by its specificity and species. Marked professionally important aspects of interpersonal communication , which should be reflected in the training of future specialists. The influence of social rules in society, the need for mutual understanding and the development of communicative skills as a factor in the expansion of requirements to specialists are defined. It is marked the prospects for further improvement of the training on the basis of improving the basic skills of social interaction in a group . В статье проведен анализ исследований заграничных и отечественных авторов. Зафиксирована необходимость социального взаимодействия, определенно ее специфику, виды, отмечены профессионально важные аспекты межличностного общения. Описана характеристика социальных правил в обществе, необходимость во взаимном понимании, развитие коммуникативных учений, как фактор расширения требований к специалистам. Отмечены перспективы относительно последующего усовершенствования профессиональной подготовки на почве улучшения основных навыков социального взаимодействия в коллективе.
У статті проведено аналіз досліджень закордонних та вітчизняних авторів. Зафіксована необхідність соціальної взаємодії, визначено її специфіку, види, означено професійно важливі аспекти міжособового спілкування. Окреслено характеристику соціальних правил у суспільстві, необхідність у взаємному розумінні, розвиток комунікативних вмінь як фактор розширення вимог до фахівців. Зазначено перспективи щодо подальшого удосконалення професійної підготовки на ґрунті покращення основних навичок соціальної взаємодії у колективі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3197
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pipo_2013_40-41_48.pdf198,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.