Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3197
Title: ДЕФІНІЦІЯ ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ, ЇЇ ВИДИ ТА ОСНОВНІ ТЕОРІЇ
Other Titles: Definitions Concept of Social Interaction, its Types and Basic Theory
Authors: Ібрагімова, К. О.
Ibragimova, K.
Keywords: професійна освіта
соціальна взаємодія
специфіка комунікативних навичок
особливості підготовки до соціальної взаємодії
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Ібрагімова К. О. Дефініція поняття соціальна взаємодія, її види та основні теорії / К. О. Ібрагімова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 289-293.
Abstract: The article highlighted characteristic of social interaction, defined by its specificity and species. Marked professionally important aspects of interpersonal communication , which should be reflected in the training of future specialists. The influence of social rules in society, the need for mutual understanding and the development of communicative skills as a factor in the expansion of requirements to specialists are defined. It is marked the prospects for further improvement of the training on the basis of improving the basic skills of social interaction in a group . В статье проведен анализ исследований заграничных и отечественных авторов. Зафиксирована необходимость социального взаимодействия, определенно ее специфику, виды, отмечены профессионально важные аспекты межличностного общения. Описана характеристика социальных правил в обществе, необходимость во взаимном понимании, развитие коммуникативных учений, как фактор расширения требований к специалистам. Отмечены перспективы относительно последующего усовершенствования профессиональной подготовки на почве улучшения основных навыков социального взаимодействия в коллективе.
У статті проведено аналіз досліджень закордонних та вітчизняних авторів. Зафіксована необхідність соціальної взаємодії, визначено її специфіку, види, означено професійно важливі аспекти міжособового спілкування. Окреслено характеристику соціальних правил у суспільстві, необхідність у взаємному розумінні, розвиток комунікативних вмінь як фактор розширення вимог до фахівців. Зазначено перспективи щодо подальшого удосконалення професійної підготовки на ґрунті покращення основних навичок соціальної взаємодії у колективі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3197
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pipo_2013_40-41_48.pdf198,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.