Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3197
Название: ДЕФІНІЦІЯ ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ, ЇЇ ВИДИ ТА ОСНОВНІ ТЕОРІЇ
Другие названия: Definitions Concept of Social Interaction, its Types and Basic Theory
Авторы: Ібрагімова, К. О.
Ibragimova, K.
Ключевые слова: професійна освіта
соціальна взаємодія
специфіка комунікативних навичок
особливості підготовки до соціальної взаємодії
Дата публикации: 2013
Издательство: Українська інженерно-педагогічна академія
Библиографическое описание: Ібрагімова К. О. Дефініція поняття соціальна взаємодія, її види та основні теорії / К. О. Ібрагімова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 289-293.
Краткий осмотр (реферат): The article highlighted characteristic of social interaction, defined by its specificity and species. Marked professionally important aspects of interpersonal communication , which should be reflected in the training of future specialists. The influence of social rules in society, the need for mutual understanding and the development of communicative skills as a factor in the expansion of requirements to specialists are defined. It is marked the prospects for further improvement of the training on the basis of improving the basic skills of social interaction in a group . В статье проведен анализ исследований заграничных и отечественных авторов. Зафиксирована необходимость социального взаимодействия, определенно ее специфику, виды, отмечены профессионально важные аспекты межличностного общения. Описана характеристика социальных правил в обществе, необходимость во взаимном понимании, развитие коммуникативных учений, как фактор расширения требований к специалистам. Отмечены перспективы относительно последующего усовершенствования профессиональной подготовки на почве улучшения основных навыков социального взаимодействия в коллективе.
У статті проведено аналіз досліджень закордонних та вітчизняних авторів. Зафіксована необхідність соціальної взаємодії, визначено її специфіку, види, означено професійно важливі аспекти міжособового спілкування. Окреслено характеристику соціальних правил у суспільстві, необхідність у взаємному розумінні, розвиток комунікативних вмінь як фактор розширення вимог до фахівців. Зазначено перспективи щодо подальшого удосконалення професійної підготовки на ґрунті покращення основних навичок соціальної взаємодії у колективі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3197
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pipo_2013_40-41_48.pdf198,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.