Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3194
Назва: СТРЕСОВІ СТАНИ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ: ДОСВІД СОЦІОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ
Інші назви: Stressful conditions in teaching high school students: the experience of sociological analysis
Автори: Сопнєва, Н. Б.
Федорик, В. М.
Sopnyeva, N. B.
Fedoryk, V. M.
Ключові слова: students of pedagogical high school
psychological stress
stress state
social factors
sociological analysis
rankings
intensity of symptoms of stress feelings
студенты педагогического вуза
психологические стрессы
стрессовое состояние
социальные факторы
социологический анализ
ранжирование
интенсивность проявлений стрессовых чувств
студенти педагогічного ВНЗу
психологічні стреси
стресовий стан
соціальні фактори
соціологічний аналіз
ранжування
інтенсивність проявів стресових почуттів
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Сопнєва Н. Б. Стресові стани у студентів педагогічного ВУЗУ. Досвід соціального аналізу / Н. Б. Сопнєва, В. М. Федорик // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 266-277.
Короткий огляд (реферат): The paper considers the impact of current psychological stress in students of pedagogical universities in the state of their health. Proposed to adjust plans educational activities based on research communication range of social factors of stress. The results of sociological studies conducted in Berdyansk State Pedagogical University. Considered a manifestation of stress. Definitely Rankings stress states in students' differentiation depending on the social and socio-demographic factors. В статье рассмотрены актуальные проблемы влияния психологических стрессов у студентов педагогических вузов на состояние их здоровья. Предлагается оформить планы учебно-воспитательной работы на основе исследования связи ряда социальных факторов со стрессовыми состояниями. Приведены результаты социологических исследований, проведенных в Бердянском государственном педагогическом университете. Рассмотрены лишь проявления стрессовых ситуаций. Определено ранжирование стрессовых состояний у студентов; дифференциацию в зависимости от социальных и социально-демографических факторов.
У статті розглянуто актуальні проблеми впливу психологічних стресів у студентів педагогічних вузів на стан їх здоров’я. Пропонується коректувати плани навчальновиховної роботи на основі дослідження зв’язку низки соціальних факторів із стресовими станами. Наведено результати соціологічних досліджень, що проведені у Бердянському державному педагогічному університеті. Розглянуто лише прояви стресових ситуацій. Визначено ранжування стресових станів у студентів; диференціацію в залежності від соціальних та соціально-демографічних факторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3194
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.