Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3185
Назва: СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З 3D ПРОЕКТУВАННЯ
Інші назви: System Analysis of Educational Literature of 3D Design
Автори: Ожга, М. М.
Ozhga, M.
Ключові слова: three-dimensional design
the criteria of evaluation books
the analysis of the literature
the criteria for the selection of educational literature
3D designing
selection of educational literature
computer graphics
graphic preparing
трехмерное проектирование
критерии оценки учебников
анализ литературы
выбор учебной литературы
критерии выбора учебной литературы
3D проектирование
компьютерная графика
графическая подготовка
тривимірне проектування
критерії оцінки підручників
аналіз літератури
вибір навчальної літератури
критерії вибору навчальної літератури
3D проектування
комп’ютерна графіка
графічна підготовка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Ожга М.М. Системний аналіз навчальної літератури з 3D проектування / М. М. Ожга // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 207-214.
Короткий огляд (реферат): The article determined the key issues when selecting of educational literature for the study of three-dimensional computer-aided design. Considered and grounded the basic criteria to be met training aids of 3D design. Based on the proposed criteria formed a hierarchical structure and compiled a table to compare the literature.В статье определены основные проблемы при выборе учебной литературы для изучения систем трехмерного компьютерного проектирования. Рассмотрены и обоснованы основные критерии, которым должны соответствовать учебные пособия по 3D проектированию. На основе предложенных критериев сформирована иерархическая структура и составлена таблица для сравнения литературных источников.
У статті визначено основні проблеми при виборі навчальної літератури для вивчення систем тривимірного комп’ютерного проектування. Розглянуто та обґрунтовано основні критерії, яким має відповідати навчальний посібник із 3D проектування. На основі запропонованих критеріїв сформовано ієрархічну структуру та складено таблицю для порівняння літературних джерел.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3185
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf548,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.