Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3185
Title: СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З 3D ПРОЕКТУВАННЯ
Other Titles: System Analysis of Educational Literature of 3D Design
Authors: Ожга, М. М.
Ozhga, M.
Keywords: three-dimensional design
the criteria of evaluation books
the analysis of the literature
the criteria for the selection of educational literature
3D designing
selection of educational literature
computer graphics
graphic preparing
трехмерное проектирование
критерии оценки учебников
анализ литературы
выбор учебной литературы
критерии выбора учебной литературы
3D проектирование
компьютерная графика
графическая подготовка
тривимірне проектування
критерії оцінки підручників
аналіз літератури
вибір навчальної літератури
критерії вибору навчальної літератури
3D проектування
комп’ютерна графіка
графічна підготовка
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Ожга М.М. Системний аналіз навчальної літератури з 3D проектування / М. М. Ожга // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 207-214.
Abstract: The article determined the key issues when selecting of educational literature for the study of three-dimensional computer-aided design. Considered and grounded the basic criteria to be met training aids of 3D design. Based on the proposed criteria formed a hierarchical structure and compiled a table to compare the literature.В статье определены основные проблемы при выборе учебной литературы для изучения систем трехмерного компьютерного проектирования. Рассмотрены и обоснованы основные критерии, которым должны соответствовать учебные пособия по 3D проектированию. На основе предложенных критериев сформирована иерархическая структура и составлена таблица для сравнения литературных источников.
У статті визначено основні проблеми при виборі навчальної літератури для вивчення систем тривимірного комп’ютерного проектування. Розглянуто та обґрунтовано основні критерії, яким має відповідати навчальний посібник із 3D проектування. На основі запропонованих критеріїв сформовано ієрархічну структуру та складено таблицю для порівняння літературних джерел.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3185
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.pdf548,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.