Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3185
Title: | СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З 3D ПРОЕКТУВАННЯ |
Other Titles: | System Analysis of Educational Literature of 3D Design |
Authors: | Ожга, М. М. Ozhga, M. |
Keywords: | three-dimensional design the criteria of evaluation books the analysis of the literature the criteria for the selection of educational literature 3D designing selection of educational literature computer graphics graphic preparing трехмерное проектирование критерии оценки учебников анализ литературы выбор учебной литературы критерии выбора учебной литературы 3D проектирование компьютерная графика графическая подготовка тривимірне проектування критерії оцінки підручників аналіз літератури вибір навчальної літератури критерії вибору навчальної літератури 3D проектування комп’ютерна графіка графічна підготовка |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Ожга М.М. Системний аналіз навчальної літератури з 3D проектування / М. М. Ожга // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 207-214. |
Abstract: | The article determined the key issues when selecting of educational literature for the study of three-dimensional computer-aided design. Considered and grounded the basic criteria to be met
training aids of 3D design. Based on the proposed criteria formed a hierarchical structure and compiled a table to compare the literature.В статье определены основные проблемы при выборе учебной литературы для
изучения систем трехмерного компьютерного проектирования. Рассмотрены и обоснованы
основные критерии, которым должны соответствовать учебные пособия по 3D
проектированию. На основе предложенных критериев сформирована иерархическая
структура и составлена таблица для сравнения литературных источников. У статті визначено основні проблеми при виборі навчальної літератури для вивчення систем тривимірного комп’ютерного проектування. Розглянуто та обґрунтовано основні критерії, яким має відповідати навчальний посібник із 3D проектування. На основі запропонованих критеріїв сформовано ієрархічну структуру та складено таблицю для порівняння літературних джерел. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3185 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.