Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3184
Назва: ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАСОБОМ ТРЕНІНГУ
Інші назви: FORMING OF CONFLICTOLOGICAL CULTURE OF CONSUMER SERVICES PROSPECTIVE SPECIALISTS BY MEANS OF TRAINING
Автори: Жук, О. С.
Zhuk, O.
Ключові слова: сфера обслуживания
культура
конфликтологическая культура
конфликтогенная среда
тренинг
consumer services
conflictological culture
technology
training
pedagogical technology
Дата публікації: 18-лют-2014
Короткий огляд (реферат): Определені суть, содержание и роль тренинга в формировании конфликтологической культуры будущих специалистов сферы обслуживания, исследовані особенности основных етапов его проведения. Determined the essence, content, and role of training in the process of forming conflictological culture of consumer services prospective specialists. The peculiar features of its main stages are highlighted in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3184
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhuk.pdf241,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.