Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3184
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖук, О. С.-
dc.contributor.authorZhuk, O.-
dc.date.accessioned2014-02-18T11:57:56Z-
dc.date.available2014-02-18T11:57:56Z-
dc.date.issued2014-02-18-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3184-
dc.description.abstractОпределені суть, содержание и роль тренинга в формировании конфликтологической культуры будущих специалистов сферы обслуживания, исследовані особенности основных етапов его проведения. Determined the essence, content, and role of training in the process of forming conflictological culture of consumer services prospective specialists. The peculiar features of its main stages are highlighted in the article.uk_UK
dc.subjectсфера обслуживанияuk_UK
dc.subjectкультураuk_UK
dc.subjectконфликтологическая культураuk_UK
dc.subjectконфликтогенная средаuk_UK
dc.subjectтренингuk_UK
dc.subjectconsumer servicesuk_UK
dc.subjectconflictological cultureuk_UK
dc.subjecttechnologyuk_UK
dc.subjecttraininguk_UK
dc.subjectpedagogical technologyuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАСОБОМ ТРЕНІНГУuk_UK
dc.title.alternativeFORMING OF CONFLICTOLOGICAL CULTURE OF CONSUMER SERVICES PROSPECTIVE SPECIALISTS BY MEANS OF TRAININGuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhuk.pdf241,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.