Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3184
Title: ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАСОБОМ ТРЕНІНГУ
Other Titles: FORMING OF CONFLICTOLOGICAL CULTURE OF CONSUMER SERVICES PROSPECTIVE SPECIALISTS BY MEANS OF TRAINING
Authors: Жук, О. С.
Zhuk, O.
Keywords: сфера обслуживания
культура
конфликтологическая культура
конфликтогенная среда
тренинг
consumer services
conflictological culture
technology
training
pedagogical technology
Issue Date: 18-Feb-2014
Abstract: Определені суть, содержание и роль тренинга в формировании конфликтологической культуры будущих специалистов сферы обслуживания, исследовані особенности основных етапов его проведения. Determined the essence, content, and role of training in the process of forming conflictological culture of consumer services prospective specialists. The peculiar features of its main stages are highlighted in the article.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3184
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhuk.pdf241,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.