Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3158
Назва: ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «РЕДАКЦІЙНО-ВИДАВНИЧІ СИСТЕМИ» ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ
Інші назви: The article analyzes the peculiarities of pedagogical and professional knowledge and skills in engineering students and teaching specialties computer type
Автори: Бочар, Ю. І.
Bochar, U.
Ключові слова: publishing systems
image editors
engineers-teachers
computer account
curriculum
software
professional training
инженер-педагог
издательские системы
графические редакторы
компьютерный профиль
учебный курс
программное обеспечение
профессиональная подготовка
видавничі системи
графічні редактори
інженер-педагог
комп’ютерний профіль
навчальний курс
програмне забезпечення
фахова підготовка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Бочар Ю. І. Особливості навчання дисципліни "Редакційно-видавничі системи" інженерів-педагогів комп'ютерного профілю / Ю. І. Бочар // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 171-176.
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the peculiarities of pedagogical and professional knowledge and skills in engineering students and teaching specialties computer type. В статье проанализированы особенности формирования педагогических и профессиональных знаний и умений у студентов инженерно-педагогических специальностей компьютерного профиля.
У статті проаналізовано особливості формування педагогічних та професійних знань і вмінь у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3158
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf333,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.