Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3147
Назва: ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ АВТОМАТИЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ»
Інші назви: Experience of Automated Learning of Complex Subject "Software testing"
Автори: Осадчий, В. В.
Осадча, К. П.
Osadchyi, V.
Osadcha, K.
Ключові слова: automated training complex electronic textbook
distance course
the mobile version
автоматизированный учебный комплекс
электронный учебник
дистанционный курс
мобильная версия
автоматизований навчальний комплекс
електронний підручник
дистанційний курс
мобільна версія
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Осадчий В. В. Досвід впровадження автоматизованого навчального комплексу з дисципліни "Тестування програмного забезпечення" / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 134-139.
Короткий огляд (реферат): In the article the authors define the automated training complex structure which consists of an electronic textbook distance course and its mobile version. The authors shighlight the experience of implementing automated learning of complex subject "SoftwareTesting" for students majoring 7.04030101 science. Based of the analysis conducted by the teaching experiment the article argue that the use of computer-aided designed and implemented training center helped raise heawareness of students with course work, which proves the effectiveness of its use in the study of technical disciplines in higher education. В статье представлено авторское определение понятия автоматизированный учебный комплекс, структура которого состоит из электронного учебника, дистанционногокурса и его мобильной версии. Авторы освещают опит внедрения автоматизированного ученого комплекса по дисциплине «Тестирование програмного обеспечения » для студентов специальности 7.04030101 Информатика. На основе анализа даннях проведеного педагогического эксперимента утверждается, что использование разработанного и внедренного автоматизированного ученого комплекса способствовало повышению уровня знаний студентов по выбранной дисциплине, что доказывает эффективность его использования в процессе изучения технических дисциплин в высшем учебном заведении.
У статті подано авторське визначення поняття автоматизований навчальний комплекс, структура якого складається з електронного підручника, дистанційного курсу та його мобільної версії. Автори висвітлюють досвід упровадження автоматизованого навчального комплексу з дисципліни «Тестування програмного забезпечення» для студентів спеціальності 7.04030101 Iнформатика. На основі аналізу даних проведеного педагогічного експерименту стверджується, що використання розробленого і впровадженого автоматизованого навчального комплексу сприяло підвищенню рівня знань студентів з обраної дисципліни, що доводить ефективність його використання у процесі вивчення технічних дисциплін у вищому навчальному закладі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3147
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf352,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.