Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3147
Title: ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ АВТОМАТИЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ»
Other Titles: Experience of Automated Learning of Complex Subject "Software testing"
Authors: Осадчий, В. В.
Осадча, К. П.
Osadchyi, V.
Osadcha, K.
Keywords: automated training complex electronic textbook
distance course
the mobile version
автоматизированный учебный комплекс
электронный учебник
дистанционный курс
мобильная версия
автоматизований навчальний комплекс
електронний підручник
дистанційний курс
мобільна версія
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Осадчий В. В. Досвід впровадження автоматизованого навчального комплексу з дисципліни "Тестування програмного забезпечення" / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 134-139.
Abstract: In the article the authors define the automated training complex structure which consists of an electronic textbook distance course and its mobile version. The authors shighlight the experience of implementing automated learning of complex subject "SoftwareTesting" for students majoring 7.04030101 science. Based of the analysis conducted by the teaching experiment the article argue that the use of computer-aided designed and implemented training center helped raise heawareness of students with course work, which proves the effectiveness of its use in the study of technical disciplines in higher education. В статье представлено авторское определение понятия автоматизированный учебный комплекс, структура которого состоит из электронного учебника, дистанционногокурса и его мобильной версии. Авторы освещают опит внедрения автоматизированного ученого комплекса по дисциплине «Тестирование програмного обеспечения » для студентов специальности 7.04030101 Информатика. На основе анализа даннях проведеного педагогического эксперимента утверждается, что использование разработанного и внедренного автоматизированного ученого комплекса способствовало повышению уровня знаний студентов по выбранной дисциплине, что доказывает эффективность его использования в процессе изучения технических дисциплин в высшем учебном заведении.
У статті подано авторське визначення поняття автоматизований навчальний комплекс, структура якого складається з електронного підручника, дистанційного курсу та його мобільної версії. Автори висвітлюють досвід упровадження автоматизованого навчального комплексу з дисципліни «Тестування програмного забезпечення» для студентів спеціальності 7.04030101 Iнформатика. На основі аналізу даних проведеного педагогічного експерименту стверджується, що використання розробленого і впровадженого автоматизованого навчального комплексу сприяло підвищенню рівня знань студентів з обраної дисципліни, що доводить ефективність його використання у процесі вивчення технічних дисциплін у вищому навчальному закладі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3147
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf352,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.