Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3137
Назва: РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРЕВІРКИ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ ОХОРОНИ ПРАЦІ
Інші назви: Verification Results of Pedagogical Terms of Introduction the Computer Technologies at Engineer-Teachers Preparation of Labour Protection
Автори: Абільтарова, Е. Н.
Abiltarova, E.
Ключові слова: подготовка инженеров-педагогов
компьютерные технологии
методика преподавания
вопросы охраны труда
констатирующий эксперимент
организационно-педагогические условия
computer technologies
preparation of engineer-teachers
method of teaching
questions of labour protection
results over of experiment,
organizational-pedagogical terms
комп’ютерні технології
підготовка інженерів-педагогів
методика викладання
питання охорони праці
констатувальний експеримент
організаційно-педагогічні умови
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Абільтарова Е. Н. Результати перевірки педагогічних умов запровадження комп’ютерних технологій під час підготовки інженерів-педагогів охорони праці / Е. Н. Абільтарова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 110-115.
Короткий огляд (реферат): The article shows the actuality of material, conditioned by the necessity of preparation of engineers-teachers for industry of labour of computer technologies facilities protection. Resultsover of experiment are brought in research, organizational-pedagogical terms which will be instrumental in effective introduction of computer technologies are certain. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловленная необходимостью подготовки инженеров-педагогов в отрасли охраны труда средствами компьютерных технологий. В исследовании приводятся результаты констатирующего эксперимента, определены организационно-педагогические условия, которые будут способствовать эффективному внедрению компьютерных технологий.
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю підготовки інженерів-педагогів у галузі охорони праці засобами комп’ютерних технологій. У дослідженні наведено результати констатувального експерименту, визначено організаційнопедагогічні умови, які сприятимуть ефективному впровадженню комп’ютерних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3137
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf318,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.