Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3137
Title: | РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРЕВІРКИ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ ОХОРОНИ ПРАЦІ |
Other Titles: | Verification Results of Pedagogical Terms of Introduction the Computer Technologies at Engineer-Teachers Preparation of Labour Protection |
Authors: | Абільтарова, Е. Н. Abiltarova, E. |
Keywords: | подготовка инженеров-педагогов компьютерные технологии методика преподавания вопросы охраны труда констатирующий эксперимент организационно-педагогические условия computer technologies preparation of engineer-teachers method of teaching questions of labour protection results over of experiment, organizational-pedagogical terms комп’ютерні технології підготовка інженерів-педагогів методика викладання питання охорони праці констатувальний експеримент організаційно-педагогічні умови |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Абільтарова Е. Н. Результати перевірки педагогічних умов запровадження комп’ютерних технологій під час підготовки інженерів-педагогів охорони праці / Е. Н. Абільтарова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 110-115. |
Abstract: | The article shows the actuality of material, conditioned by the necessity of preparation of engineers-teachers for industry of labour of computer technologies facilities protection. Resultsover of experiment are brought in research, organizational-pedagogical terms which will be
instrumental in effective introduction of computer technologies are certain. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловленная необходимостью
подготовки инженеров-педагогов в отрасли охраны труда средствами компьютерных
технологий. В исследовании приводятся результаты констатирующего эксперимента,
определены организационно-педагогические условия, которые будут способствовать
эффективному внедрению компьютерных технологий. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю підготовки інженерів-педагогів у галузі охорони праці засобами комп’ютерних технологій. У дослідженні наведено результати констатувального експерименту, визначено організаційнопедагогічні умови, які сприятимуть ефективному впровадженню комп’ютерних технологій. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3137 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.