Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3135
Назва: ДО ПИТАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ
Інші назви: The Question of Integrated Vocational and Practical Training of Engineers-Teachers
Автори: Усеінова, Л. Ю.
Useinova, L.
Ключові слова: vocational and practical training
an engineer teacher
manufacturing practices
vocational training
integrated program of practice
sewing profile
model
профессионально-практическая подготовка
инженер-педагог
производственная практика
производственное обучение
интегрированная программа практики
швейный профиль
модель
професійно-практична підготовка
інженер-педагог
виробнича практика
виробниче навчання
інтегрована програма практики
швейний профіль
модель
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Усеінова Л. Ю. До питання комплексної професійно-практичної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю / Л. Ю. Усеінова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 103-109.
Короткий огляд (реферат): The article identifies the key areas of integrated vocational and practical training of future engineers-teachers garment profile. The paper specifies the role of apprenticeship and practice in the process. The author proposed to use a model of professional competence and practical training for students. Определены основные направления комплексной профессионально-практической подготовки будущих инженеров-педагогов швейного профиля. Указана роль производственного обучения и практики в этом процессе. Предложено использовать модель формирования профессионально-практической компетентности при подготовке студентов.
Визначено основні напрями комплексної професійно-практичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю. Вказано роль виробничого навчання та практики у цьому процесі. Запропоновано використовувати модель формування професійно-практичної компетентності при підготовки студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3135
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf291,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.