Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3135
Title: | ДО ПИТАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ |
Other Titles: | The Question of Integrated Vocational and Practical Training of Engineers-Teachers |
Authors: | Усеінова, Л. Ю. Useinova, L. |
Keywords: | vocational and practical training an engineer teacher manufacturing practices vocational training integrated program of practice sewing profile model профессионально-практическая подготовка инженер-педагог производственная практика производственное обучение интегрированная программа практики швейный профиль модель професійно-практична підготовка інженер-педагог виробнича практика виробниче навчання інтегрована програма практики швейний профіль модель |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Усеінова Л. Ю. До питання комплексної професійно-практичної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю / Л. Ю. Усеінова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 103-109. |
Abstract: | The article identifies the key areas of integrated vocational and practical training of future
engineers-teachers garment profile. The paper specifies the role of apprenticeship and practice in
the process. The author proposed to use a model of professional competence and practical training
for students. Определены основные направления комплексной профессионально-практической
подготовки будущих инженеров-педагогов швейного профиля. Указана роль
производственного обучения и практики в этом процессе. Предложено использовать модель
формирования профессионально-практической компетентности при подготовке студентов. Визначено основні напрями комплексної професійно-практичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю. Вказано роль виробничого навчання та практики у цьому процесі. Запропоновано використовувати модель формування професійно-практичної компетентності при підготовки студентів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3135 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.