Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3131
Title: | СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ ДІЯЛЬНІСНО-ЗМІСТОВНОЇ МОДЕЛІ МОДУЛЯ «ОПАЛЕННЯ ВАГОНА» ДИСЦИПЛІНИ «БУДОВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ ПАСАЖИРСЬКОГО ВАГОНА» |
Other Titles: | Structural Elements of Action- Content Model of Module “Car Heating” of Discipline “Structure and Use of Car” |
Authors: | Саркісова, А. В. Sarkisova, A. |
Keywords: | the object of action the process of action the conditions of action professional activity structure technical literature предмет деятельности процесс деятельности условие деятельности модель профессиональная деятельность структурирования техническая литература предмет діяльності процес діяльності умова діяльності модель професійна діяльність структурування технічна література |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Саркісова А. В. Структурні елементи діяльнісно-змістовної моделі модуля "Опалення вагона" дисципліни"Будова та експлуатація пасажирського вагона" / А. В. Саркісова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 92-96. |
Abstract: | The paper analyzed and described the process of structuring the contents of the textbooks on technical subjects. The author considered in detail the structural elements of action- content.В статье проанализирован и охарактеризован процесс структурирования содержания информации в учебниках по техническим дисциплина. Подробно рассмотрены структурные элементы деятельностно- содержательной модели , а именно предмет деятельности , процесс деятельности , условие деятельности . Практически доказана эффективность структурирования содержания технического текста с помощью деятельностно -
содержательных моделей.
models, namely the object of action, the process of action and the conditions of action. It is practically proven the effectiveness of structuring the technical content text with action- content models. В статье проанализирован и охарактеризован процесс структурирования содержания
информации в учебниках по техническим дисциплина. Подробно рассмотрены структурные
элементы деятельностно- содержательной модели , а именно предмет деятельности ,
процесс деятельности , условие деятельности . Практически доказана эффективность
структурирования содержания технического текста с помощью деятельностно - содержательных моделей. The paper analyzed and described the process of structuring the contents of the textbooks on
echnical subjects. The author considered in detail the structural elements of action- content models, namely the object of action, the process of action and the conditions of action. It is practically proven the effectiveness of structuring the technical content text with action- content models.В статье проанализирован и охарактеризован процесс структурирования содержания
информации в учебниках по техническим дисциплина. Подробно рассмотрены структурные
элементы деятельностно- содержательной модели , а именно предмет деятельности ,
процесс деятельности , условие деятельности . Практически доказана эффективность
структурирования содержания технического текста с помощью деятельностно - содержательных моделей. У статті проаналізований та охарактеризований процес структурування змісту інформації в підручниках з технічних дисциплін. Детально розглянуті структурні елементи діяльнісно-змістовної моделі, а саме предмет діяльності, процес діяльності, умова діяльності. Практично доведено ефективність структурування змісту технічного тексту за допомогою діяльнісно-змістовних моделей. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3131 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.