Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3131
Title: СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ ДІЯЛЬНІСНО-ЗМІСТОВНОЇ МОДЕЛІ МОДУЛЯ «ОПАЛЕННЯ ВАГОНА» ДИСЦИПЛІНИ «БУДОВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ ПАСАЖИРСЬКОГО ВАГОНА»
Other Titles: Structural Elements of Action- Content Model of Module “Car Heating” of Discipline “Structure and Use of Car”
Authors: Саркісова, А. В.
Sarkisova, A.
Keywords: the object of action
the process of action
the conditions of action
professional activity
structure
technical literature
предмет деятельности
процесс деятельности
условие деятельности
модель
профессиональная деятельность
структурирования
техническая литература
предмет діяльності
процес діяльності
умова діяльності
модель
професійна діяльність
структурування
технічна література
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Саркісова А. В. Структурні елементи діяльнісно-змістовної моделі модуля "Опалення вагона" дисципліни"Будова та експлуатація пасажирського вагона" / А. В. Саркісова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 92-96.
Abstract: The paper analyzed and described the process of structuring the contents of the textbooks on technical subjects. The author considered in detail the structural elements of action- content.В статье проанализирован и охарактеризован процесс структурирования содержания информации в учебниках по техническим дисциплина. Подробно рассмотрены структурные элементы деятельностно- содержательной модели , а именно предмет деятельности , процесс деятельности , условие деятельности . Практически доказана эффективность структурирования содержания технического текста с помощью деятельностно - содержательных моделей. models, namely the object of action, the process of action and the conditions of action. It is practically proven the effectiveness of structuring the technical content text with action- content models. В статье проанализирован и охарактеризован процесс структурирования содержания информации в учебниках по техническим дисциплина. Подробно рассмотрены структурные элементы деятельностно- содержательной модели , а именно предмет деятельности , процесс деятельности , условие деятельности . Практически доказана эффективность структурирования содержания технического текста с помощью деятельностно - содержательных моделей. The paper analyzed and described the process of structuring the contents of the textbooks on echnical subjects. The author considered in detail the structural elements of action- content models, namely the object of action, the process of action and the conditions of action. It is practically proven the effectiveness of structuring the technical content text with action- content models.В статье проанализирован и охарактеризован процесс структурирования содержания информации в учебниках по техническим дисциплина. Подробно рассмотрены структурные элементы деятельностно- содержательной модели , а именно предмет деятельности , процесс деятельности , условие деятельности . Практически доказана эффективность структурирования содержания технического текста с помощью деятельностно - содержательных моделей.
У статті проаналізований та охарактеризований процес структурування змісту інформації в підручниках з технічних дисциплін. Детально розглянуті структурні елементи діяльнісно-змістовної моделі, а саме предмет діяльності, процес діяльності, умова діяльності. Практично доведено ефективність структурування змісту технічного тексту за допомогою діяльнісно-змістовних моделей.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3131
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf288,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.