Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3123
Назва: | КАТЕГОРІЯ МОТИВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ: ПРОБЛЕМА ОЗНАЧЕННЯ ТА ЕТИЧНОЇ ДІЄВОСТІ |
Інші назви: | THE CATEGORY OF MOTIVATIONAL CULTURE IN UNIVERSITY PEDAGOGICAL EDUCATION: THE PROBLEM OF ATTRIBUTE AND THE ETHIC EFFECTIVENESS |
Автори: | Смолінська, О. Є. Smolinska, O. |
Ключові слова: | мотивационная культура университетское педагогическое образование стимулирующая и ограничивающая функции motivational culture university stimulated and limited function |
Дата публікації: | 17-лют-2014 |
Короткий огляд (реферат): | Статья посвящена изучению сложной мотивационной системы, действующей в университетском педагогическом образовании, коренным образом преобразовавшемся под влиянием глобализационных факторов и специфически реформировавшимся. Ак- центировано внимание на герменевтически-этическом аспекте проблемы мотивацион- ной культуры в контексте университетского педагогического образования. The article is devoted to the complex motivational system, that acts in university pe- dagogical education, which suffered the radical changes under the influence of globalizational factors and has been specifically reformed. It was paid a special attention to hermeneutic and ethic aspect of motivational culture problem in the context of university pedagogical education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3123 |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Smol.pdf | 251,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.