Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3123
Назва: КАТЕГОРІЯ МОТИВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ: ПРОБЛЕМА ОЗНАЧЕННЯ ТА ЕТИЧНОЇ ДІЄВОСТІ
Інші назви: THE CATEGORY OF MOTIVATIONAL CULTURE IN UNIVERSITY PEDAGOGICAL EDUCATION: THE PROBLEM OF ATTRIBUTE AND THE ETHIC EFFECTIVENESS
Автори: Смолінська, О. Є.
Smolinska, O.
Ключові слова: мотивационная культура
университетское педагогическое образование
стимулирующая и ограничивающая функции
motivational culture
university
stimulated and limited function
Дата публікації: 17-лют-2014
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена изучению сложной мотивационной системы, действующей в университетском педагогическом образовании, коренным образом преобразовавшемся под влиянием глобализационных факторов и специфически реформировавшимся. Ак- центировано внимание на герменевтически-этическом аспекте проблемы мотивацион- ной культуры в контексте университетского педагогического образования. The article is devoted to the complex motivational system, that acts in university pe- dagogical education, which suffered the radical changes under the influence of globalizational factors and has been specifically reformed. It was paid a special attention to hermeneutic and ethic aspect of motivational culture problem in the context of university pedagogical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3123
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smol.pdf251,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.