Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолінська, О. Є.-
dc.contributor.authorSmolinska, O.-
dc.date.accessioned2014-02-17T11:50:26Z-
dc.date.available2014-02-17T11:50:26Z-
dc.date.issued2014-02-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3123-
dc.description.abstractСтатья посвящена изучению сложной мотивационной системы, действующей в университетском педагогическом образовании, коренным образом преобразовавшемся под влиянием глобализационных факторов и специфически реформировавшимся. Ак- центировано внимание на герменевтически-этическом аспекте проблемы мотивацион- ной культуры в контексте университетского педагогического образования. The article is devoted to the complex motivational system, that acts in university pe- dagogical education, which suffered the radical changes under the influence of globalizational factors and has been specifically reformed. It was paid a special attention to hermeneutic and ethic aspect of motivational culture problem in the context of university pedagogical education.uk_UK
dc.subjectмотивационная культураuk_UK
dc.subjectуниверситетское педагогическое образованиеuk_UK
dc.subjectстимулирующая и ограничивающая функцииuk_UK
dc.subjectmotivational cultureuk_UK
dc.subjectuniversityuk_UK
dc.subjectstimulated and limited functionuk_UK
dc.titleКАТЕГОРІЯ МОТИВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ: ПРОБЛЕМА ОЗНАЧЕННЯ ТА ЕТИЧНОЇ ДІЄВОСТІuk_UK
dc.title.alternativeTHE CATEGORY OF MOTIVATIONAL CULTURE IN UNIVERSITY PEDAGOGICAL EDUCATION: THE PROBLEM OF ATTRIBUTE AND THE ETHIC EFFECTIVENESSuk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smol.pdf251,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.