Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3123
Title: КАТЕГОРІЯ МОТИВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ: ПРОБЛЕМА ОЗНАЧЕННЯ ТА ЕТИЧНОЇ ДІЄВОСТІ
Other Titles: THE CATEGORY OF MOTIVATIONAL CULTURE IN UNIVERSITY PEDAGOGICAL EDUCATION: THE PROBLEM OF ATTRIBUTE AND THE ETHIC EFFECTIVENESS
Authors: Смолінська, О. Є.
Smolinska, O.
Keywords: мотивационная культура
университетское педагогическое образование
стимулирующая и ограничивающая функции
motivational culture
university
stimulated and limited function
Issue Date: 17-Feb-2014
Abstract: Статья посвящена изучению сложной мотивационной системы, действующей в университетском педагогическом образовании, коренным образом преобразовавшемся под влиянием глобализационных факторов и специфически реформировавшимся. Ак- центировано внимание на герменевтически-этическом аспекте проблемы мотивацион- ной культуры в контексте университетского педагогического образования. The article is devoted to the complex motivational system, that acts in university pe- dagogical education, which suffered the radical changes under the influence of globalizational factors and has been specifically reformed. It was paid a special attention to hermeneutic and ethic aspect of motivational culture problem in the context of university pedagogical education.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3123
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smol.pdf251,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.