Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3088
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХоменко, В. Г.-
dc.contributor.authorKhomenko, V.-
dc.date.accessioned2014-02-17T09:18:25Z-
dc.date.available2014-02-17T09:18:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationХоменко В. Г. Сучасний стан та тенденції професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / В. Г. Хоменко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 16-22.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3088-
dc.description.abstractThis article analyzes the current state of training of future engineers-teachers of computer type in Ukraine and Europe and trending for its improvement. Considered professional activities of computer engineer-teacher profile in terms of binary duality and its components. Identified weaknesses in the current system of training of future engineers and educators. Статья посвящена анализу современного состояния подготовки будущих инженеров- педагогов компьютерного профиля в Украине и Европе и определению тенденций по ее усовершенствованию. Рассмотрена профессиональная деятельностьи нженера-педагога компьютерного профиля в аспекте бинарности и дуальности ее составляющих. Определены недостатки в существующей системе профессиональной подготовки будущих нженеров-педагогов.uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу сучасного стану підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю в Україні та Європі й визначенню тенденцій щодо її вдосконалення. Розглянуто професійну діяльність інженера-педагога комп’ютерного профілю в аспекті бінарності та дуальності її складових. Визначено недоліки в існуючій системі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectprofessional activityuk_UK
dc.subjectengineeruk_UK
dc.subjectteacheruk_UK
dc.subjectbinaryuk_UK
dc.subjectdualityuk_UK
dc.subjectintegrationuk_UK
dc.subjectmethodical preparationuk_UK
dc.subjectengineering and educational componentsuk_UK
dc.subjectпрофессиональная деятельностьuk_UK
dc.subjectинженер-педагогuk_UK
dc.subjectбинарностьuk_UK
dc.subjectдуальностьuk_UK
dc.subjectинтеграцияuk_UK
dc.subjectметодическая подготовкаuk_UK
dc.subjectинженерный и педагогический компонентыuk_UK
dc.subjectпрофесійна діяльність-
dc.subjectінженер-педагог-
dc.subjectбінарність-
dc.subjectдуальність-
dc.subjectінтеграція-
dc.subjectметодична підготовка-
dc.subjectінженерний та педагогічний компоненти-
dc.titleСУЧАСНИЙ СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮuk_UK
dc.title.alternativeCurrent Condition and Trends in Training Future Engineers-Teachers of Computer Disciplineuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4.pdf360,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.